Pepsi on käynnistänyt maailmanlaajuisen kampanjan, jossa käytetään AR-tekniikkaa. Pulloa skannaamalla voi päästä UEFA Champions League -finaaliin.
Kampanja käynnistyy Suomessakin 36. maaliskuuta. Pepsi MAX-sovelluksen (iOS ja Android) avulla voi skannaamalla mistä tahansa tuotepakkauksesta Pepsin ikonisen maapallon kokea kolmiulotteisen lisätyn todellisuuden (AR) -elämyksen ja selvittää, onko onnetar suosinut palkintojen suhteen.
Pepsin mukaan sisältörikas kampanja lanseerataan lähes 75 maahan sytyttämään ja levittämään intohimoa alkukarsinnoista aina UEFA Champions League -finaaliin asti. Kampanjan sisältö tuodaan esiin eri alustoilla yhdessä maailmanlaajuisten kumppanien Copa90:n ja Bleacher Reportin kanssa. Yhteistyö näiden fanijärjestöjen kanssa mahdollistaa fanien kanssa yhdessä luodun sisällön tuotannon Facebookiin, Instagram Storiesiin ja Snapchatiin.
Futisfaneilla on myös mahdollisuus voittaa muun muassa lippuja UEFA Champions League -finaaliin Pepsi MAX “Take Your Passion to the Final” -haasteen kautta.