Nestlé uudisti Fitness-muropaketit

Teksti:Toimitus
JULKAISTU: 2017-11-09
PÄIVITETTY: 2023-02-16


Nestlé on uudistanut Fitness-muropaketit sekä sisällöltään että ulkoasultaan nykypäivien kuluttajien toiveiden mukaisiksi.

Nestlén takavuosien suosikkimuro Fitness on uudistunut vastaamaan nykypäivien kuluttajien toiveita. Muroihin lisättiin täysjyväkauraa ja pakkaus uudistui henkien nyt raikkautta ja elämäniloa. Tänä syksynä uudistuneet Fitness-murot on otettu todella hyvin vastaan Suomessa, ja kysyntä on ollut erittäin vilkasta.

Fitness-murot tulivat myyntiin Suomessa vuonna 1999 ja ne ovat Nestlén murokategorian halutuimpia tuotteita. Fitness-muroja suosittiin etenkin helppona, nopeana ja ravitsevana aamiaisena. Viime vuosina kysyntä ei kuitenkaan ole ollut 2000-luvun alun huippuvuosien veroista.

”Aikuisten murojen kuluttajat ovat siirtäneet kulutustaan muihin aamiaisvaihtoehtoihin, kuten mysleihin. Koimme sen harmilliseksi, koska Fitness-murot ovat hyvä vaihtoehto aamiaiseksi. Fitness Original -muroilla on Suomessa Sydänmerkki kertomassa siitä, että se on tuoteryhmässään rasvan, sokerin ja suolan määrän kannalta parempi valinta”, kertoo murojen myynnistä ja markkinoinnista Suomen Nestléllä vastaava Maija Mäki.

”Kysyimme kuluttajien mielipidettä ja heistä moni piti aikaisempaa pakkausta vanhanaikaisena. Tätä uutta pakkausta he sen sijaan kuvailivat raikkaaksi, selkeäksi ja nykyaikaiseksi”, Mäki kertoo.

Fitness-murojen uudistus ei koskenut vain Suomea, sillä pakkaus ja resepti uudistettiin maailmanlaajuisesti. Kauran ravitsemuksellisesti hyvistä puolista puhutaan nykyään laajasti ja sen vuoksi Nestlé lisäsi ensi kertaa täysjyväkauraa kaikkialla maailmassa myytäviin Fitness-muroihin.
 

 

 

Jatka lukemista

Raisiolle uusi toimitusjohtaja kesäkuussa

Raisio Oyj:n hallitus on nimittänyt yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi kauppatieteiden maisteri Pasi Flinkmanin. Hän aloittaa Raisio Oyj:n toimitusjohtajana 15.6.2024. Flinkman siirtyy Raisioon Orkla Suomen toimitusjohtajan tehtävästä.
Finland

Pakkaus- ja printtimessuilla vilkasta

Pakkausalan ja graafisen teollisuuden ammattitapahtuma keräsi runsaasti kävijöitä Helsingin Messukeskukseen 13.-14.3.2023. PacTec, FoodTec & PlastExpo Nordic 2024 -tapahtuman kävijämäärä nousi edellisestä kerrasta 36 % ja oli 4 387.
stora

Päätyykö pakkaus hylkyyn vai kiertoon?

Lajittelu ja muovipakkauksen päätyminen oikeaan paikkaan kierrätyslaitoksella määrittävät kierrätyksen onnistumisen.
ia_ahl_etiketit

Valion maitotölkit pukeutuvat kevätkuoseihin

Viljele hyvää -maitotölkit ilmestyvät kauppoihin tästä viikosta alkaen ja ovat saatavilla heinä-elokuun vaihteeseen asti.
Valio 22032022

Uusimmat uutiset

Mikroaallot vaihtoehtona muovinkierrätyksessä

Muovipakkausten kierrätyksessä vaihtoehtoina ovat mekaaninen tai kemiallinen kierrätys. Drupa-messuilla esiteltiin kolmas vaihtoehto kemiallisen kierrätyksen rinnalle. Siinä mikroaallot tekevät työn.
Florian-Turkx

EFI ajattelee laatikon ulkopuolelta – lanseerasi ainutlaatuisen painosysteemin aaltopahvipakkauksille

Drupa-messuilla EFI esitteli yhdessä Packsizen kanssa personoidun täysväripainatukseen aaltopahvipakkauksille.
EFI

Scanpack 2024 -messuohjelma on julkaistu!

Skandinavian suurimman pakkausalan messun, Scanpackin pääohjelma on julkaistu. Scanpack järjestetään Svenska Mässanissa Göteborgissa 22.–25. lokakuuta. Näyttelyssä on 400 näytteilleasettajaa ja lisäksi vierailijoille on tarjolla laaja, lähes sadan numeron ohjelma.
Talare-pa-Scanpack-SVx

Nyt voi pantata God Morgonin mehupurkkeja

God Morgon aloitti yhteistyön Bowerin kanssa ja tarjoaa nyt panttia mehupurkeilleen. Tavoitteena on lisätä pakkausten kierrätystä tarjoamalla erilaisia etuja, kun pantti on rekisteröity.
God Morgon on yksi Ruotsin suurimmista mehuvalmistajista ja myy yli 15 miljoonaa mehupurkkia vuodessa Ruotsissa. Kuva: Lehdistökuva