Interpack 2017 -messut olivat suuri menestys. Kävijöitä oli noin 170 500 ja he olivat kyselyn mukaan erittäin tyytyväisiä messuihin.
Messuilla oli mukana 2 865 yritystä, jotka esittelivät pakkauksiin ja alaan liittyviin prosessiteollisuuden tuotteisiin tarjottavia ratkaisuja. Kävijöitä oli 168 maasta ja ulkomaisia kävijöitä oli 74 % kaikista. Myös näytteilleasettajat olivat messuihin hyvin tyytyväisiä, ja kauppoja tehtiin runsaasti Düsseldorfin messujen mukaan.
Messukävijöistä oli messujen kyselyn mukaan 98 % vierailuunsa tyytyväisiä tai hyvin tyytyväisiä.
Messujen mukaan messuilla nousivat esiin alan päätrendeinä digitalisaatio, teollisuus 4.0 ja kestävä kehitys. Jälkimmäiseen liittyvät myös Save Food -kongressi ja Innovationparc-messuosasto.
Suomalaisista yfrityksistä mukana olivat näytteilleasettajina mm. Metsä Board, Stora Enso, Klinger, Delight, Kotkamills, Plastiroll, Huhtamäki, Schur, Erkomat, Iscent, Focal Spect, Wipak ja Visual Components.
Seuraavat Interpack-messut järjestetään Düsseldorfissa toukokuussa 2020.