Kauppa panostaa promootiokampanjoihin
Unileverin jäätelökampanjan materiaalit on tuottanut Lönnberg. Kuvat: Lönnberg.

 

Kaupalla on yhä enemmän tarvetta lyhytaikaisille promootiokampanjoille, ja tämä luo kysyntää myymälämarkkinoinnin tuotteille. Display-markkinoille ei kuitenkaan ole luvassa suurta kysynnän nousua Smithers Piran uuden tutkimuksen mukaan.

Smithers Piran tutkimus ”The Future of Printed Signage in an Electronic World to 2022” ennustaa yllättäen, että painettujen display-tuotteiden markkinoiden arvo ei juuri kasva nykyisestä 42 miljardista dollarista. Vuonna 2022 markkinoiden arvo olisi vain 42,13 miljardia dollaria. Tuotannon volyymi sen sijaan kasvaisi keskimäärin 0,7 % vuodessa ja olisi 10,80 miljardia neliömetriä vuonna 2022.

Yksi syy hitaaseen kasvuun on se, että brändit panostavat entistä enemmän monikanavaiseen markkinointiin. Yksi painetun median haasteista siinä on QR-koodien integroiminen nykyiseen tuotantoon.

Markkinoilla on tutkimuksen mukaan käynnissä muutosprosessi analogisesta digitaaliseen tuotantoon. Digitaaliseen panostetaan paljon, mutta ei ole ollenkaan selvää, että se pystyisi korvaamaan analogisen tuotannon kokonaan. Offset ja silkkipaino tarjoavat suurtuotannon etuja, joihin inkjet-tekniikka yltää vain osittain. Inkjet-tulostus valtaa kuitenkin alaa, ja sen tekniikka on nyt vakiintunut jokseenkin standardeihin formaatteihin.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-06-16

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
Lönnberg myymälämarkkinointi pakkaustutkimus

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC