...
Salaattia entistä kevyemmin ja näyttävämmin
Kuva: RPC Superfos.

Atria uudisti Forssan salaatin 15 vuotta vanhaa brändiä varovasti. Uudet salaattiastiat ovat entistä kevyempiä ja ulkoasultaan houkuttelevia.

Atrian kuluttajatutkimukset osoittivat, että kuluttaja pitivät vanhan pakkauksen muodosta, koosta ja tyypistä. Uusi pakkaus kehitettiin Atrian, suunnittelutoimiston ja RPC Superfosin kiinteällä yhteistyöllä.

”Premium-salaattibrändi kaipasi uutta pakkausratkaisua, kun vanhaa pakkausta oli käytetty jo lähes 15 vuotta,” selittää Atrian pakkauskehityspäällikkö Janne Hautala. Hänen mukaansa suositun tuotteen brändiä ei haluttu vaarantaa ja haluttiin pakkauksen päivitystä, ei täydellistä muutosta.

Uudessa polypropeeniastiassa on tuotteen mukaan vaihtuva design sivussakin, kun aiemmin vain kansi kertoi tuotteesta. Lisäksi kannen kulmassa on huomion kiinnittävä nostolippa, joka kertoo helposta avaamisesta ja sulkemisesta.

”Uusi design on erittäin hyvä, ja myös asiakkaat näyttävät pitävän siitä,” Hautala sanoo.

Uusi pakkaus on myös 20 % kevyempi kuin aikaisempi ja toimii entistä paremmin Atrian täyttölinjalla.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-06-02

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
Atria elintarvikepakkaukset RPC ruokapakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC